۱- خانم  …………………………….. فرزند …………………. دارنده شماره شناسنامه ………………. صادره از ………………………… متولد ……………………….. به شماره ملی …………………………. ساکن …………………………………………………………….

و ۲- آقای …………………………….. فرزند …………………. دارنده شماره شناسنامه ………………. صادره از ………………………… متولد ……………………….. به شماره ملی …………………………. ساکن …………………………………………………………….

به تاریخ ……………در کمال صحت عقل و آزادی اراده اقرار نمودند که در  تاریخ         …………… به رعایت کامل موازین شرعی و به مهریه و صداق ……………………… به عقد نکاح دائم یکدیگر درآمده اند و این عقد تاکنون پابرجا و باقی می باشد  و ثمره این ازدواج ……….فرزند ذکور / اناث بنام ……………… به شناسنامه شماره ……………….صادره از………….. متولد           …………… می باشد. همچنین زوج اقرار نمود که بغیر از زوجه فوق همسر دیگری ندارد و این امر مورد تائید زوجه قرار گرفت .

علاوه آنکه چون زوجین با مشخصات بالا معروف دفتر نبودند

1- آقای / خانم ………………………. فرزند………….. بشناسنامه ……………………… صادره از …………………. متولد …………….. به شماره ملی ………………………… ساکن ………………………………………………………………………. شغل ………..

2- آقای / خانم ……………………………… فرزند …………………. بشناسنامه ………………………. صادره از …………………متولد ……………….. به شماره ملی ……………………….. ساکن …………………………………………………………. شغل ……………… هویت زوج و زوجه را شناسایی کردند و ذیل سند را امضاء نمودند .

بتاریخ …. / …. / ………………. هجری شمسی .

 

نام و نام خانوادگی و امضا و اثرانگشت زوجه                                 نام و نام خانوادگی و امضا و اثرانگشت زوج

نام و نام خانوادگی و امضا و اثرانگشت شاهد اول                            نام و نام خانوادگی و امضا و اثرانگشت شاهد دوم