نمونه قرارداد صلح، صلح نامه حق سرقفلی مغازه از طرف مستاجر

5/5 - (4 امتیاز)

دانلود رایگان نمونه قرارداد صلح، صلح نامه حق سرقفلی مغازه از طرف مستاجر

۱- مصالح : آقای / خانم …………………………… فرزند ……………… به شماره شناسنامه / اقتصادی / ثبت ………… صادره از ……………. متولد سال ……………… دارای کدملی ……………   ساکن …………………………………………………………………………..  کد پستی ……………………….. تلفن ……………………………….. اصالتاً از طرف خودیا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف …………………….. به موجب ……………………….. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

۲- متصالح : آقای / خانم ………………………….. فرزند ……………… به شماره شناسنامه / اقتصادی / ثبت ………… صادره از ……………. متولد سال ……………… دارای کدملی ……………   ساکن …………………………………………………………………………..  کد پستی ……………………  تلفن ……………………………….. اصالتاً از طرف خود یا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف …………………… به موجب ……………………….. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

مورد صلح : کلیه  حقوق  عینی  حقیقی  و واقعی   فرضی  و تصوری  و صنفی  و احتمالی مصالح نسبت  به  حق  کسب   پیشه  یا تجارت  و سرقفلی  در ……………………………………………………….که  به  نام   مصالح  سنداجاره  شماره   ………………… تنظیم  و امضا گردیده  به نحوی  که  پس  از این  دیگر هیچگونه  حقی  از حقوق  مزبوره  ناشی  از حق  کسب  و پیشه  و تجارت  و سرقفلی  در مغازه  فوق الذکر برای  مصالح  باقی  نمانده  و همه  آن  حقوق  در مورد مصالحه  متعلق  به متصالح است  که  متصالح  اقرار به  تصرف  کرده  است .

به اقراره  کلیه  شرایط صحت  صلح  قطعی  اعم  از قبض  و اقباض  و صیغه  به اظهار و غیره  اجرا شده  و به  سائقه  احتیاط کافه  خیارات  خصوصا خیار غبن  هر چند فاحش  از طرفین  اسقاط بعمل  آمده  و مسئولیت  انجام  معامله  با خود متعاملین  میباشد و مصالح ضمن  عقد خارج  لازم  تا ده  سال  شمسی  ضامن  کشف  فساد مورد مصالحه  گردید.

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه